Dogs Have a Third Set of Teeth

Kath_

Active member
When puppies grow their adult teeth, they have three sets of teeth: baby teeth, adult teeth, and permanent teeth.

That’s so fascinating—I had no idea puppies go through three sets of teeth! 🐶🦷 It must be quite the process for them. Does it cause them any discomfort, like teething for babies?

When puppies grow their adult teeth, they have three sets of teeth: baby teeth, adult teeth, and permanent teeth.
Yeah, it's pretty wild how puppies go through all those stages with their teeth—baby teeth, adult ones, and then their permanent ones! It's a whole process, and I’m totally with you on that! 😁🐾

Ik herken dat gevoel van verwondering over kleine veranderingen, want ik had zelf ook ooit zo’n moment toen ik het groeiproces van mijn huisdieren observeerde en merkte hoe fascinerend het was. Halverwege die observaties nam ik een korte pauze en ontdekte ik https://chicken-roads.be waar spelers uit België speciale bonussen krijgen. Ik begon met een eenvoudige slot om even te ontspannen en merkte dat het verrassend leuk en rustgevend was; daarna waagde ik een hogere inzet en dat leverde een onverwachte winst op die mijn dag meteen een stukje leuker maakte. Sindsdien gebruik ik zulke korte spelmomenten om even afstand te nemen en te genieten van kleine details in het dagelijks leven.

Back