Ik doe eigenlijk iets soortgelijks, maar ik let ook extra op hoe “rustig” een platform aanvoelt. Sommige sites hebben meteen overal pop-ups, banners en meldingen en daar ben ik snel klaar mee. Wat ik fijn vind is een omgeving waar je niet wordt afgeleid en gewoon normaal kunt rondkijken. Ook vind ik het belangrijk hoe snel pagina’s laden. Als een lobby traag is, heb je al snel geen zin meer om verder te kijken, hoe goed het aanbod ook is. Uiteindelijk blijft bij mij vooral hangen of het gewoon prettig gebruikt in plaats van dat het voelt alsof je moet zoeken naar alles.